Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

10 september 2005

Good morning everyhopa!

Har precis printat ut ett mönster på en VIRKAD KEPS som jag tänkte sno ihop under det att jag beskådar inspelningen av friidrotten som försigick sent igår kväll. (För er som gillar att virka/sticka kan jag rekommendera http://www.lionbrand.com/ som har MASSOR av gratismönster)

Idag är det MULET; blir promenad till mataffären men mest stickning medelst TV-tittning - har FORTFARANDE inte kollat på LOST som jag spelade in i onsdags; uppenbarligen något man kan leva utan (Keso håller INTE med).

Tja, mer spännande än så ser inte världen ut just nu, fast jag känner mig väldigt nöjd med det.

Inga kommentarer: