Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

08 september 2005

Håhå jaja...

Nu har jag ändrat på TEMPLATES o hittat den här, men hur GÖR man såna där ränder under? Camilla tyckte jag skulle fråga personen i fråga, men ja tusch inte... (Det blir aldrig nån serietecknare av mig... OK då, lagom långsökt, men det ÄR sent o MYCKET har hänt idag så haven förtröstan!)

Äsch, det blir väl nån ordning med det - huvudsaken man kan SKREVA! Eh... SKRIVA menar jag såklart...

O vad har vi lärt oss idag?
  1. att saker ordnar sig (inget nytt precis)
  2. att man BLIR färdig med projekt (inte heller detta något för Aktuellt...)
  3. att undrens tid inte heller idag är förbi

Nu inväntar jag bara Prinsens ankomst... O det är lika bra att säga det på en gång:

JAG VILL HA:

  • en lagom lång man, gärna snickare med DET DÄR i blicken
  • gärna med...

NÄE! Nu är jag där igen! Man SKA inte sitta o önska sig hur prinsar ska se ut eftersom det ändå aldrig stämmer. Det blir som det ska med den saken; man får bara tacka o ta emot. Jag vill o jag vill... LIVET vill så mycket bättre än jag o VET hur Prinsar ska se ut. SÅ DET SÅ!

Nu över till nåt annat: BRÖD. Har jag bakat o ligger o slumrar under en duk i köket; kanske att man skulle klämma en macka innan man kruper (ORMET KRUPER - 5p till den som kommer ihåg vem som sa så!) i säng - eller inte. Man skulle, dvs JAG, mycket VÄL kunna tänka sig, MIG, en macka med ost o en med marmelad till LOST-avsnittet jag fortfarande inte kollat på, men bäst vore nog ändå att gå o lägga sig så jag (se där!) inte sover bort hela morgonen; mycket att göra.

Synnerligen trist text det här; skulle aldrig läst ända hit själv... Nåja, DET KUNDE VARIT VÄRRE!

3 kommentarer:

Camilla Boquist sa...

JAG tycker att man VISST ska önska sig hur prinsar ska se ut, vara och allt det där. Vem ska annars göra det åt en?
Det är ju DU som ska välja DIN prins - inte någon/något annan (typ "livet").

Sen, är det en annan sak att man ska försöka hålla sig öppen för förslag och förändringar, inte köra fast i gamla hjulspår och gamla föreställningar om hur allt och alla är. Saker och ting förändras ju.

Kram

camilla Boquist sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

I'm waching blogs all day long and I found yours which is really nice :)

poker