Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

18 september 2005

Hilfe...

- Mamma; du kan väl köpa nåt åt oss?
- Snälla mamma…
- Ja, men bara nåt litet.
- Men det ska vara nåt SPÄNNANDE o nåt man kan LEKA med!
- Och CHOKLAD!
- Men det är ju TRE överraskningar på en gång; det går ju faktiskt inte!

Jodå, med Kinder-överraskning.
Kinder-överraskning är spännande, leksak, och choklad i ett.

- TACK, mamma!

Just det; Kinder-överraskning uppfyller TRE önskningar på en gång; ägget som överraskar. Öppna och se – MEN; bara för barn som är över 3 år.

8 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Eline sa...

Hoho.
Nånting man kan leejka med, och choklaad!
Jag och pojkvännen brukar säga så på affären. ;)

Eline sa...

Trevligt att vi framstår som mysiga. :)

Annika sa...

Jamen vad är ÖVERRASKNINGEN då? Förutom att det är hutlöst dyrt...?

Eline sa...

Vi har dessvärre varit bundis med blomflaskan sedan katterna flyttade hit, och det hjälps inte. De är helskraja om man sprayar vatten på dem, men minnet är ungefär som en guldfisk.

Eline sa...

Eline Hitler lät inte smickrande, jag tror jag håller mig till Kennedyklanen. ;)

Eline sa...

Jag hoppas iallafall det, vill inte heller tro att sådana dårar finns.
(Men det gör nog det)

in-a-spacesuit sa...

Moss hur går det med bloggandet stora hövding? :) xxx