Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

08 september 2005

Jo, visst e re RÅLIGT

... att ha en blog, fast jag begriper ju knappt HÄLFTEN - fast jag tycker att jag är RUSKIGT duktig som lyckades GÖRA en! Nu återstår bara att knappa runt o försöka begripa sig på hur man får till det; med utseendet alltså.

Hursomhaver så lyckades jag tramsa runt med dammsugaren ett par varv; synnerligen välbehövligt. (Hur GÖR man egentligen för att få annan FÄRG på titeln månntro?) O kanske att jag tar en tur på cykeln o levererar en tröja jag fnulat med (omöjlig halskant, numera möjlig).

O Zlatan ÄR förlåten! Fast det krävdes ett sånt där mål för att kunna stryka ett -------- över den där missade straffen...

Nähä, dags att lägga ut mattorna igen!

CHIP på er, alla glada!

2 kommentarer:

Camilla Boquist sa...

GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS!
Välkommen i klubben! Visst är det KUL!
Jag VISSTE väl att du skulle klura ut det. Snart blir det väl rosa rubriker, gröna rutor och blå krumelurer på din blogg också. Väntar med spänning.
PUZZ på dig!

Anonym sa...

Your blog is great If you a health issue, I'm sure you'd be interested in Diabetes Information safe Diabetes Information