Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

23 oktober 2005

DET HÄNDER NÅNTING

- men INTE med Mondeo! Vidriga reklam-slogan!

När jag o min syster var små så hade vi ett par uttryck som vi AVSKYDDE! En av dem var, också, från en reklam fast jag minns inte för VAD. Den lät ungefär såhär:

- Duuu... har du sett min .... (vad det nu var)
- Eh, näe... (säger den andre o gömmer "saken" bakom ryggen TYP!)

O nu kommer det HEMSKA HEMSKA:

- Jag behöver den NUUUU!

ÅH, så vi fullkomligt KRÄKTES på just de orden! Vi kunde riktigt TORTERA varandra med dem! HU! (Notera den BAJS-bruna färgen)

HURSOMHAVER - så händer det nånting med MIG, med mitt bloggande. Jag upptäckte, idag, att jag inte längre är lika fascinerad av vad andra skriver o att jag njuter MER av att skriva själv.

Visst läser jag troget mina favvisar, men imorse kunde jag t o m hoppa ÖVER några stycken!

Det händer något med MAJ... (Totalt onödig länk, men det är ju så QUL!)

Maj, förresten - vilket fint namn!

1 kommentar:

Elisabet sa...

"Maj", det låter skånskt det.
"Haj du Bettan!" säger kunderna och jag svarar: "rödspätta på dig du!"