Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

05 oktober 2005

FLYTTA!

Jag ska flytta! (Det har jag å andra sidan sagt MÅNGA gånger o varje gång så har det inträffat nåt så jag har kunnat bo kvar. Så vi får väl se...)

Vi har iallafall kollat på en lägenhet idag; den FÖRSTA. På Wollmar Yxkullsgatan; ganska sjysst adress! Fast vi gick fel först (jag var kartläsare o därmed ansvarig för denna fadäs) o hamnade på Magnus Ladulåsgatan... Tja, gubbgata som gubbgata; promenad blev det ju hursomhaver.

O den var fin! Lägenheten. En klar 4a! En bra start m a o.

Vi ska ha VARSIN lägenhet; jag o min dott. Sötnos-dotten. Underbarast i hela VÄRLDEN! Så det blir en del att kolla på; dubbelt så många.

Jag vill HELST ha:
  • en tvåa på 300 m2
  • balkong o terrass
  • öppen spis
  • trägolv
  • högt i tak
  • på en tyst gata med MASSOR av träd utanför
  • badkar o gasspis (fast inte i samma rum förståss)
  • djupa fönsternisher att sitta i o titta ut på omvärlden
  • o huset ska vara GRÖNT

Önska är ju gratis!

2 kommentarer:

in-a-spacesuit sa...

Men vad spännande! Igen! Bon är alltid spännande.

Puss från kräftis

Anonym sa...

Lycka till!
Kurt