Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

23 oktober 2005

GAMMALT INLÄGG ånyo...



Gick upp kl 7; har bestämt mig för att vara VAKEN när det är ljust – timmarna räcker ju inte till så här års.

Åt frukost o läste DN; TREDJE omgången i år som jag får GRATIS-MÅNAD! Sen får man ta att de ringer o är otrevliga o ska pracka på en prenumeration. De sista 2 gångerna har de slängt på luren! Måste tänka ut nån rolig approach tills nästa dyker upp...

Sen var jag DUKTIG; städade i min gott-påse (garnkorgen). Nystade alla härvor som låg o tog plats o fäste sen alla ändar på nystanen för att undvika att de börja para sig med närmsta färg... O som vanligt så dyker nya färgkombinationer upp; gul/grå-randigt... La ut alla tröjprojektspapper på bordet o flytta runt nystanen en stund för att se vad som skulle kunna bliva, innan jag insåg att jag bara behöver tänka ut vad jag ska göra NU. Det blev ett par gul/grå-randiga ärmmuddar som jag snart ska fortsätta med, samtidigt som jag lyssnar på ASTA’s BOK av BARBARA VINE.

Dotten o jag undrar över att ingen hör av sig; vi har mejlat säkert 10 st o bara EN har ringt! Folk kanske inte har nån brådska med att byta, men vi vill titta NU! GENAST! Äsch, bäst att tarelugnt o avvakta. De ringer väl när de kan. Hittade en bild som var rätt lik min kompis C; iallafall skulle hon säkert gilla mössan.



Går ut o stickar istället.

Inga kommentarer: