Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

24 oktober 2005

MAKURA 2

I påsen med BVS märktes knappt nån skillnad när jag tagit till M1. Då fick jag en idé! (Nähä...?)

När jag ser på TV sitter jag i min säng; uppbyggd futon - sover som en prinsessa fast utan ärt (dock MED BVS). Ofta äter jag också samtidigt o har en ÄT-KUDDE som jag brukar sätta tallriken på.

EMELLERTID så kom jag på att jag kunde sy en Makura TILL - en RUND, med lagom mycket fyllning så man kan tjoffa ner sin skål med mat i den. Mycket bra.

Nu ska jag försöka mig UT; dotten e hemma o äter lunch. Solen skiner faktiskt o jag behöver mer ingefärste, så det blir nog en promenad ned mot Skanstull - där finns ju också en del second-handaffärer... Haha... O så ska jag in på GRYNINGEN igen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hjärtliga hälsningar från KURT!

Ming Ching sa...

Haha... NU fattar jag vem du är!

Eller...?

Anonym sa...

Is that right? Your blog is great anyhow. Natti, natti!

in-a-spacesuit sa...

Åh! Du skulle inte vilja sy mig ett makura-kuddfodral? Jag kunde fylla den här med skal själv. Det vore såå mysigt och välkommet också (min kudde suger) (och makura är ju så skönt) (brukade låna Tonys ibland :)). En kompis åker snart och hälsar på oss, och KURT xxx ska skicka med massa saker med honom. Ett kuddfodral skulle han säkert också kunna bära med sig.


Hej till Kurt. :)