Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

24 oktober 2005

MAKURA

När jag var inne på hälsokosten GRYNINGEN förra veckan såg jag att de hade boveteskal i påse. O då tänkte jag - MAKURA!

Det är en japansk kudde, fylld med just BVS. Så jag gick hem o sydde mig en kudde! Den fick ett örngott av linne o den blev SÅ glad!

Originalet är PYTTELITET om man jämför med våra kuddar; jag gjorde en som är av mer västerländska mått, fast ÄNDÅ liten - 20 x 26 cm!

Jag provlåg den på bordet (dotten också) o tänkte att "kan man verkligen SOVA med det här knastret under örat?"

Det går alldeles utmärkt o jag har INTE ont i varsig nacke eller axlar längre!

Minsann.

Inga kommentarer: