Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

24 oktober 2005

MAT o STICKNING

Nu har jag petat en stund i TEMPLATE o ändrat om lite. Få se hur länge det får vara kvar...

Jag GILLAR att ändra om; nu har jag sparat så många bilder att jag kan ha en ny på skrivbordet varenda dag.

Ellis kom som vanligt med roliga sticklänkar; själv fastnade jag för den HÄR tröjan - lagom galen för att passa mig.

Läste lite ur en bok om stenålderskost; det mesta äter jag faktiskt redan, men OST o BRÖD blir nog svårt att avstå ifrån... Eller? Man kan ju DRA NER på det; jag slutade ju med smör på brödet i somras o det går alldeles utmärkt.

Några har faktiskt hört av sig angående byten; ett par hade bestämt sig för att hyra ut den ena lägenheten i 2:a hand. Just DEN lät superfin; 2 kakelugnar o på en av mina favvisgator, but it was obviously not meant to be - today.

Vad kan mer hända idag, tro? ................. Kanske en promenad om det blir lite soligare. Det var KALLT i morse; dotten kom hem o tyckte så. Jag kanske åker till Stadsbiblioteket - har faktiskt ett BUSSKORT den här veckan! Minsann. Så jag ska passa på att åka till Skärholmen o spana på Myrorna.

Men nu behöver jag nog lite te... fast först ska jag skriv om min kudde!

Inga kommentarer: