Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

26 oktober 2005

MERA GARN ÅT FOLKET!

Åtminstone till mig! :)

Har just lagt in ännu en garnorder, denna gång har jag några projekt i åtanke. Det blev:
  • 4 härvor mörkbrun
  • samt 1 härva av vardera beige, svart, lime, cerise samt vit

Det är tänkt till

  • brun kofta med blå rosor
  • virkad halsduk i vitt/lime/grön/blå till min TENSON
  • svart till en tröja jag virkar

Vad det sedan BLIR återstår att se...

-----------------------------------------

Eftersom jag den här veckan förfogar över ett SL-KORT så tänkte jag åka runt lite på stan, passa på liksom. Fast jag har ingen lust! Jag vill vara hemma o sy kuddfodral. Fast... jag tänker nog ta mig i kragen o fara runt ett tag; kanske till biblioteket?

Imorgon är det ytterligare en lägenhetsbesiktning. Få se om dotten kan följa med eller om hon ska jobba.

Förresten har jag STÄDAT! O tvättat golven. Återstår bara torkning av kök o badrum, fast det blir inte just NU - NU blir det lunch o planering för utgång.

AJÖ!

Inga kommentarer: