Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

15 oktober 2005

... ojdå, ingen RUBRIK!

Nu ska det SNART (efter dusch o packning av väska) gås UT o planen ser ut som följer:
  1. gå bort till garnaffären o kolla upp komplementgarn
  2. åka BUSSEN (o begrava mig i VAL McDERMOT-boken jag läser; synnerligen angenäm om än något blodig bekantskap) till Odenplan o besöka garnfarbrorn i samma syfte som ovan
  3. släntra ner till Stadsbiblioteket låna JAG, CLAUDIUS på talbok tänkte jag - måste prova om det går ihop med att sticka (helst vill jag göra ALLA härliga saker samtidigt; äta, sticka, läsa, kramas, bada, se en film... Less is NOT enough!)
  4. åka bussen hem o handla mat på Konsum till MATSÄCK som skall medtagas å imorgon; fantastiskt bröd skall bakas t ex

Så ser PLANEN ut; få se hur utfallet blir.

TJINGELING!

4 kommentarer:

Elisabet sa...

Lyckliga dig som kan sticka!
I småskolan skrattade vår fröken Karin åt mig. "Titta på Elisabet, titta så lång tråd hon har .., det kallas för late-mans-tråd!" sa hon när det var sömnad.
Stickade jag så hade jag alltid färre maskor efter tio varv. Vart hade dom tagit vägen??
Mamma stickade jämt. Stickgalen, minst sagt.

Ellis sa...

Jag lyssnar ofta ofta på talbok medan jag stickar. Helt perfekt!

in-a-spacesuit sa...

Tänkte på det du sa om vad ska den och den tycka om jag skriver det och det. ;) Ja, jag skrev nästan om min elaka m*r häromdagen ;) men strök. Balansgång. En blogg är en offentlig handling. Nästa gång kanske jag skriver det jag inte skrev sist. Så helt enkelt: jag vet inte heller!

I morgon ska JAG köpa garn, det var ett tag sen, nu är det dags för flera nya head covers golfstrumpor. Hi hi.

in-a-spacesuit sa...

Det beror väl på vad ens blogg är till för. För en själv. Min är till för att få igång mig att skriva. Inte för att skriva av mig primalterapeutiska utbrott ;) eller bryderier. Inte så personligt. Skrivigt. Jag måste gå och duscha, jag är så skrivig.