Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

23 oktober 2005

TÄNKTE BARA

skriva några rader innan jag går ut; till biblioteket - lämna tillbaka ASTA o kolla på nya. Lämnar nog också ÅKE EDWARDSSONs bok jag lånade igår; alldeles för när mig själv - IGEN! Underligt - just han...

Sen går jag nog bort till Mariahallen o spanar in om det är nåt jag behöver; promenad t ex.

Har suttit o stickat hela morgonen; ärm-muddarna är klara. Börjat på ett par till; rödmelerade. Fast vill sätta tänderna i nån tröja också.

Min uppdatering funkar inte; la in en text igår o då blev HELA TEXTEN en länk. Sen dess vill den INTE uppdatera; hakar bara upp sig på 0% hela tiden. Inget HURRA där precis.

Så jag går ut istället.

Har mejlat o påmint några om lgh-byten; den del är t o m direktbyten. What to do?

Inga kommentarer: