Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

22 januari 2006

4 minuter

tar det för teet att dra färdigt o lika lång tid att tömma diskmaskinen. Fast just nu knaprar jag i mig en pepparkaka under tiden jag knattrar. Knaprar o knattrar.

Ibland genomfars jag av en känsla av lycka; precis som när ett moln drar förbi solen en sommardag. Det kommer alltid lika oväntat, slår ut med en pust inuti o då VET jag - att jag ÄR lycklig. Att det längst därinne finns både syster Lycksalighet o broder Ilska; han som ser till att det blir städat...

Nu är teet färdigt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är bara när man har full insikt om vad livet går ut på som man kan resonera som du. Grattis!

Uncle Anonymous