Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

24 januari 2006

Ah...

  • 2 avsnitt av Claudius
  • isterband + stuvad potatis
  • vet inte vad jag ska sticka! Vill en rosa, men får inte ihop det
  • tvättat järnet
  • ont i foten
  • gå o sova
  • mycket att göra

Ah... Claudius; en sådan man! Rysligt intressant historia o nuförtiden så är det inte lika knepigt att hålla reda på vem som är vem; när jag såg den första gången var jag nog inte mer är 12 eller nåt sånt. Livia är en RIKTIGT elak människa; tar livet av MINST en person per avsnitt! HU! Men ruskigt bra serie! Jag läste faktiskt originaltexten av Claudius; finns på biblioteket.

Men nu ska jag kanske gå o lägga mig - kanske. Ev måste jag fundera lite på stickningen först.

3 kommentarer:

Elisabet sa...

Tack för alla rara kommentarer på min sida och trevlig helg till dig!
Nu susar jag iväg till nordvästra delen av Skåne.

Ellis sa...

Claudis såg jag också ung. i den åldern, tyckte det var väldigt bra.

Bloggblad sa...

Aha! En stickfantast till... jag var ju tvungen att kolla vem som varit hos mig!