Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

13 januari 2006

Allt går igen

Intressant fenoment, det där. Att saker kommer tillbaka, situationer, personer, känslor. Många gånger har jag upplevt hur jag först befinner mig i en situation, för att senare (o det kan vara flera ÅR senare, men också bara en vecka) upptäcka att jag nu står på ANDRA sidan; att jag får uppleva hur motspelaren i dramat har det.

I sådana situationer brukar det kännas som om det är fullbordat, nånting har gått ett varv o kommit tillbaka för att knyta ihop sig med början.

En annan variant är när man kommit att tänka på någon man inte tänkt på under väldigt lång tid, o så möter man personen på gatan! Eller nåt liknande.

Jag hade en sån upplevelse igår. Som ni nog alla säkert inte kunnat missa så har jag ju köpt en DVD-box, o när jag satt o tittade på DocMartin igår kväll så dök det upp en figur som såg MÄRKLIGT bekant ut o det dröjde inte länge innan jag insåg vem det var; THOMAS från HERRSKAP OCH TJÄNSTEFOLK, DVD-boxen alltså.

Allt går igen.

Inga kommentarer: