Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

15 januari 2006

Dags att ta fram stegen!

O en penna... Det ska nämligen skrivas ett X i taket - jag har varit ute o STAVAT!

Tanken slog mig redan när jag vaknade; det SKULLE vara trevligt att stava en stund innan frukost. I vanlig ordning tog FÖRNUFTET genast till orda; "men nog ÄR det väl skönare att ligga kvar i sängen, o TÄNK på att du har ont i foten, men IMORGON går det säkert bättre". O så BRUKAR det bli; det tar ett par dar innan tanken omvandlas till handling, men just DEN HÄR morgonen tänkte jag att VAFAN o så gick jag ut! Very najs! O foten är inte ALLS sådär lessen längre sen den fick en trevlig sula att vila sig mot.

Om en timme är det skidstafett o innan dess tänkte jag pula lite; få se vad som hinns med tills dess, men då blir det te o nybakt rostbröd. O stickning.

2 kommentarer:

in-a-spacesuit sa...

Braaaaaa! Regelbunden motion gör människan HÄRLIG och välmående - och det är härligt att vara härlig! ;-) xxxx

camilla Boquist sa...

Oh, vad jag blir ayundsjuk. På din inspiration och prestation. Att du GÖR det.
En fråga, är det DET rostbrödet? Från "Kärlek, oliver..."?
Kram