Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

31 januari 2006

Den efterlängtade...



Upplösningen är ju inte direkt STRÅLANDE, men man ser ju ändå DIREKT att det är Mrs Bridges, Sarah samt Thomas som är på framsidan - eller hur?

Jag ska väl inte trötta er ännu mer med mitt UD-prat...

Liten dagsresumé kanske?

Jag har:
  • tvättat (OJ, har visst glömt att hämta den kom jag just på!)
  • bakat en kaka som blev OTROLIGT söt - rena sockerbomben
  • varit en duktig nisse o sorterat + lämnat återvinningssopor
  • spanat efter ny sticktidning, dock utan framgång - försöker igen på torsdag (har stenkoll på leveransdagarna)
Var hos sjukgymnasten igår igen. Första gången blev jag helt ZONKAD o var helt väck i 36 timmar; kroppen blir som i nåt slags chocktillstånd när nån annan ska på den o bända o vrida. Fast hon var en SNÄLL sjukgymnast; bara jag som är en KÄNSLIG Myrdahl!

Igår var jag sålunda beredd på samma sak, men det gick bra. Hon gav mig några övningar att göra hemma o sen stack hon NÅLAR i mig! Värsta nåldynan! O sen fick jag ligga där i 20 minuter o skaka, för det gjorde jag. Efteråt kände jag mig glad o SÖT! (Rätt underlig biverkning...) Men det känns som om akupunkturen var en BRA sak; axeln känns lite HELARE idag, starkare - hela armen faktiskt! Ska tillbaka o stickas på fredag igen. Själva ligga-o-väntandet var väl ok, fast ganska jobbigt. Det gjorde ONT fast på nåt annat plan än rent fysiskt, nåt slags inuti-ont på nåt sätt.

Idag blir det inte något vidare vitsigt inlägg, märker jag. Jag tror jag går ner o hämtar tvätten istället.

Inga kommentarer: