Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

12 januari 2006

Det blir aldrig som man tänkt sig

Igen! Det blev ingen matlagning (dock te + glass) eftersom jag o R (svärsonen) bestämde oss för att kolla på STUCK ON YOU o den var riktigt bra! Väldigt söt, faktiskt.
Nu infaller frågan; ska man gå o lägga sig eller ej? Jag sover nämligen inge vidare f n; vaknar vid 1-snåret o sen ligger jag där o roterar i sängen till framåt 3. Tycker att jag BORDE gå o lägga mig nu eftersom det skulle rendera en lagom tid att vakna, men jag tror nog att jag kör ett annat race idag; jag stannar helt enkelt uppe tills jag blir trött - sova bör man annars gör man (ingen succé nästa dag).

Jag funderar på att krulla håret! Jominsann, min kompis Camilla har en mamma som hade salong i massor av år så hon kan det mest om frisyrer o C har KORKSKRUVSSPOLAR (som tydligen är ett elände att rulla på, åtminstone på sig själv!) men tänk; att bli en SHIRLEY TEMPLE på gamla dar! Jag har ju redan provat såväl dreads som att raka av mig allt håret o permanent brukar funka bra på mitt hår. Jag ska nog sondera läget lite först innan jag definitivt bestämmer mig. Det är ju det där med UTVÄXT att tänka på...

Jag tror jag tar en dusch o sen kryper jag ner i sängen i spanar på VÄNNER o DOC MARTIN som jag spelade in o sen sover jag när jag blir trött.

O imorgon ska jag baka ut RÅGBRÖDET som jag påbörjade igår; det ska stå i 24-36 timmar först o sen ska man blanda i resten. Det ska bara hällas direkt i formar, ingen 30-minuters knådning alltså, o det ser jag fram emot!

Mot duschen!

Inga kommentarer: