Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

14 januari 2006

Early Saturday evening

Avsmakning av nybakt, grovt rostbröd med parmesanost på... Inte så dumt. Undrar lite över varför det var TORRJÄST istället för vanlig; nästa gång kanske jag gör som vanligt - kalljäser. 2 timmar; funkar på alla sorter. Som jag har prövat det på, bör kanske tilläggas.

Nu väntar DUSCH o därefter omklädnad till TV-dress; röda mysbrallor (som ska bytas ut mot snyggare) o den nya RÖDVIT ( RÖDVIT, alltså) tröjan som jag köpte häromdagen. Efter det ska jag sno ihop nåt att äta o se spana på AVSNITT 2. Spelar in del 2 av SAKNAD som började igår.

Har gjort nya tjusiga receptinstallationer i köket; bör ses. Ska fixa bilder snarast. O stickat. O faktiskt städat bland papperna, men roligt är det inte. Förrän det är färdigt, villsäga. Tänker att åtminstone göra ETT motigt projekt varje dag. Avskyr faktiskt när det är stökigt; såväl på golvet som på bordet. Vill inte HA några högar eller odefinierbara lådor med diverse underligheter i. Bort.

Fick flyttat skåpet hursomhelst, men har FORTFARANDE inte kommit på nåt bra ställe att hänga mina halsband. O jag VILL ha upp dem - NUUU! Dock rekommenderas att tåligt invänta inspiration samt placeringshänvisning vilket, som alltid, kommer att dyka upp vid rätt tillfälle.

Tålamod - mod att vara tålig. Jag vill vara modig o tillitsfull. Det räcker; sen ordnar sig resten.

Inga kommentarer: