Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

19 januari 2006

För att motverka

min känsla av dålighet, ska jag härmed skriva en lista över vad jag har gjort idag - det brukar hjälpa
  • gått till Konsum o handlat
  • stickat 1 framstycke på svart tröja
  • lagat rödbetssoppa åt mig o Teso
  • dammsugit
Inte sådär DÖDSIMPONERANDE precis, men NÅT har jag ju ändå åstadkommit!

2 kommentarer:

camilla Boquist sa...

Ja, det där kom jag på när vi köpte gården. I stället för att skälla ut mig själv varje kväll för allt jag INTE hunnit med så berömde jag mig själv för allt jag faktiskt HADE hunnit med.
Mådde mycket bättre.
Du är BRA!
Kram

in-a-spacesuit sa...

Dessutom behöver man inte GÖRA saker för att vara bra. *sparkar Luther i baken* Det räcker med att VARA. :-)