Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

24 januari 2006

GOOD TAJMING

Vi slet igår nere i källaren o VRÄKTE ut en massa saker på gården, Teso o jag. O kände oss VÄLDIGT duktiga efteråt!

I morse var det ett FÖRSKRÄCKLIGT oväsen utanför huset o lite senare fick jag veta att grovsopsbilen varit här o hämtat alltihopa! Snacka om tajming! ;)

Idag är det TVÄTTDAG; har både lakan o handdukar att köra + mattorna, om de nu går in i maskinerna. O så har jag TVÅ spännande avslutningar att inmundiga; sista framet av snooker-finalen av Masters samt sista CDn av Nesser-boken.

Min box är på väg! Skickades igår. Får se om den dyker upp redan idag.

Å, vilket tråkigt inlägg... men jag är väl inte roligare än såhär idag. What to do? En kopp nybryggt te sätter säkert fart på åtminstone blåsan...

Jag har en hög att lämna tillbaka, men jag tror det får anstå tills imorgon. Kanske. Vill gärna ha det avklarat. Kanske att jag går upp till Vivo hursomhaver o lämnar tillbaka de gröna plastbackarna jag köpte. De turkosa VAR faktiskt bättre.

Fast svängen ner till Kungsgatan får nog vänta tills imorgon.

Snart är det VÅR! Jodå. Det är ju redan februari vilken dag som helst o sen kommer den, VÅREN...! O SOLEN o värmen... Najs.

Jag ska sy en cognacsfärgad jeansjacka i manchester. Tjusigt värre.

Inga kommentarer: