Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

15 januari 2006

HEJA SVÄRJE!

Fast jag hejade så duktigt så gick det inge vidare för oss; bäst gick det för damerna - en BRITTA har dykt upp i skidspåren! KUL!

Nu blir det lunch; pasta, bacon, ärtor, vitlök, tomater o ev lite parmesan. O byte av TV-apparat; man vill ju slita JÄMNT på dem.

Njae, den RIKTIGT orsaken är att DVDn är kopplad till den stora TVn o eftersom jag ämnar inmundiga ytterligare ett avsnitt ur boxen så får vi flytta till fåtöljen.

O ta med stickningen; bara ärmkullen kvar! Har provat tröjan o den blir STÖRTBRA!

O 1645 börjar MASTERS; Snooker-turning på Eurosport så då byter jag nog tillbaka till mitt rum o min TV.

Jag helgar VERKLIGEN vilodagen idag!

Inga kommentarer: