Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

19 januari 2006

Håhå jaja...

Nu är det slut - OÅTERKALLERLIGT slut. ALLA avsnitten... BUHU!

Jag blir alltid lika sorgsen till sinnet när jag läst ut en bok, eller som i det här fallet tittat klart på en säsong. O det får vara så. Lite ledsamt. Det kommer ju FLER avsnitt i början på mars! Verkar som om de håller på o ger ut en box i halvåret, vilket skulle innebära att jag har hela serien... hösten 2007!

2007 tror jag blir ett STRÅLANDE år; det bara KÄNNS så.

Nåja, jag får underhålla mig med annat så länge. Har böcker både att läsa o lyssna på o stickningar som ska stickas (o stickas om), saker som ska bäras ner o bäras ut, skåp o lådor som ska rensas, saker som ska sys o sys om... Så det är ju inte precis så att jag sitter o rullar tummarna... Men jag SAKNAR dem; Rose, Mr Hudson o alla de andra. Vill vara DÄR! Mera!

Håhå jaja...

Jag har förvisso HOUSE OF ELIOTT också; första halvan. Den kan jag titta på. Rather nice show, too... And LOTS of pretty clothes!

Inga kommentarer: