Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

12 januari 2006

Hos farbror Doktorn

- Jo, goddag, jag har ont i foten.
- Jaha... (klämma, klämma, trycka med tummen)
Då rekommenderar jag iläggssula för hälsporre o fungerar inte det kan du komma tillbaka o få en Cortizon-spruta i hälen!
- Eh... tack, jag tror jag hellre köper en sula.

- O så har jag ont i axeln.
- Jaha... (klämma, vrida, lyfta, trycka)
Då får du nog gå till en sjukgymnast, om du inte vill ha en Cortizon-spruta förståss!

Man undrar stillsamt över om de är SPONSRADE av Cortizon-bolaget.

Själv känner jag mig måttligt intresserad av att få främmande substanser insprutade i kroppen, så det får bli sulor + sjukgymnastik; under LÅNG tid, som farbror Doktorn nogsamt påpekade innan jag tackade o gick.

1 kommentar:

camilla Boquist sa...

Du har tänkt rätt! (Som vanligt.)
Akta dig för Cortizon - träna i stället.
Kram