Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

10 januari 2006

HURRA!

Jag har beställt min box! O snart kommer dessutom säsong 2 också! Tralala...! O så tänker jag ge mig av till STOCKHOLM KNITTERS tisdagsmöte med idel stickfantaster; precis som jag! Nu gäller det bara att bestämma VILKEN stickning jag ska ta med mig...
  • den grårosa koftan med virkade kanter
  • den blå rätstickade tröjan (nuvarande TV-stickning)
  • den röda slipovern jag köpte mer garn till idag
Man har det inte lätt med alla beslut!

Dessutom är jag husets portvakt o som sådan måste man GENAST ingripa när saker o ting verkar gå över styr. Som idag. Vi har i TVÅ månader inväntat vår nya tvättmaskin. O till slut dök den upp. Idag. Gratulationer till oss. Enda smolken i bägaren (o det var snarare en KNÖDEL) var att den inte var installerad.

Okej... tänker portvakterskan o ringer raskt upp leverantören. Det visar sig då att ditforsling av ny maskin samt bortforsling av trasig är beställd, dock inte installation. O då kan man ju fråga sig om tanken är att VI ska installera den! Hyresvärden själv befinner sig i Brasilien på ett hotell som inte ens har telefon (FINNS det verkligen sådana företeelser nuförtiden?) men har har uppenbarligen tillgång till Internet, så jag lämpade raskt över Knödeln i hans paraplydrink.

HA!

Inga kommentarer: