Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

13 januari 2006

Idag o imorgon

Idag var en sympatisk dag; vaknade UTBILAD! Söder om Gullmarsplan... (Utvilad ska det såklart vara.) Prövade min nya taktik; att gå o lägga mig när jag blir sömnig! (Vilket framsteg för mänskligheten...)

Nåväl, tog en fika med H o sen tog jag bussen till Sally's (garnaffär på Ringvägen; mkt trevlig - rekommenderas!) o bytte mitt garn mot tunnare o sen åkte jag väl hem...? Stickade lite på det nya garnet hursomhelst o det blir säkert tjusigt.

O sen... försökte jag visst gå o handla, vilket jag lyckades med efter bara 6 timmar. Varefter Dott dök upp; vi kokade färsk pasta o insöp (som sagt) på Vänner.

Nu ska jag SÅVA!

IMORGON... hyser jag en viss förhoppning om att RENSA o STÄDA. Ett o annat varv lär det väl dessutom bli... men eftersom jag inte har nåt inbokat (det har varit en KÖRIG vecka) så ämnar jag ta itu med R&S efter frukost.

Vi får väl se...

Inga kommentarer: