Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

13 januari 2006

Jagskabara...

Jag ÄR på väg ut o handla mat, det ÄR jag. Jagskabara...

Först måste jag äta lunch, köttbullar o potatismos - det är dumt att vara hungrig, o sen måste jag vila på maten (det är nyttigt). Efter det måste jag visst baka ut BRÖDET eftersom det var färdigjäst (2 dar närmare bestämt) o sen måste jag VÄNTA på att brödet jäst klart (2 timmar) så då passade jag på att vila mig, sticka på YTTERLIGARE ett nytt projekt (man måste ju SE hur det blir, så man inte lägger ner en massa tid SEN på nåt som inte blir bra) o titta på TOY STORY 2. O sen var det dags för GRÄDDNING; 1 timme o 20 minuter, så då kunde jag INTE gå ut! O när brödet väl var klart så hade jag påbörjat ett plasta-in-o-klistra-upp-projekt o man vill ju inte sluta mitt i, så det måste göras klart. Sen var det FAKTISKT inget mer som absolut MÅSTE göras, fast en blodapelsin behövde jag ju först förståss... O så blogga om alltihopa!

NU kanske jag kan gå ut o handla... Eller?

Inga kommentarer: