Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

24 januari 2006

MIAOOO!

(Betyder TJENARE på kattspråk) Äsch, jag kanske inte hade nåt att förtälja direkt... Ska gå ut o fila på en ny tröja!

Men BOXEN har kommit! Hihi! Så jag klämmer nog en CLAUDIUS i kväll, om jag inte ska suga lite på den först. När jag väl börjat kolla så blir det lätt så att man vill se ALLA!

Å vilken MATCH det blev! Snooker-finalen, alltså. En riktig Hitchcock! (Hur tusan stavar karln egentligen?)

Nu är det bara en omgång kvar nere i tvättstugan o jag har varit en DUKTIG en o lämnat bort dagens 2 kassar samt lämnat tillbaka gröna burkar.

O så såg jag att en bok jag väntat på kommit till PocketShop (min favvo-affär) så den ska jag springa o köpa imorgon!

Roman
Den amerikanska flickan
Monica Fagerholm

Augustprisvinnare 2005! Hösten 1969 hittas en amerikansk flicka mördad. En tid senare försöker några flickor ta reda på vad som egentligen hände och då slutar det med en ny tragedi.
Pris 65:-

1 kommentar:

camilla Boquist sa...

Varför inte köpa på cdon? Kostar ju bara 39:.-...

Kram