Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

16 januari 2006

Minns ni...












Innan varje avsnitt (av ni-vet-vad) så kom den här upp; från vänster till höger - ormande sig över TV-skärmen. O kommer ni ihåg hur det LÄT? (Det har jag tyvärr ingen möjlighet att återge.)

Jag ÄLSKAR dem; allihopa - Mr Hudson, Mrs Bridges, Rose o nu har Sarah kommit tillbaka!

Mer te o mackor - ännu ett avsnitt!

Fast jag HAR gjort en del annat idag också:
  • ringt MÅNGA samtal - ALLA på listan tror jag! Åtminstone de viktiga
  • promenerat runt på Söder o inhandlat ingredienser till MORMORS (inte min egen) ROSENKRÄM (glycerin, rosenolja + rosenvatten - så nu kan jag ÄNTLIGEN göra ROSENGELÈ som är hur gott som helst på toast!)
  • sytt på nya fickor på jeansen (lypsylet bara ramlade ut hela tiden) o lagat de andra när jag ändå var i farten
  • gjort en ny almanacka i köket - SUPERSNYGG! Använde omslaget till Bonniers Kokbok som jag fick i julklapp av Camilla
Saker jag vill göra klart:
  • sy en grön fuskpälsjacka
  • sy nya vita linnen
  • sy om mina vita T-shirts
  • rensa mera
  • sy ihop 1 tröja samt 1 kofta
Osv...

Inga kommentarer: