Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

09 januari 2006

NÄE

Nu ska jag nog krypa i säng så jag hinner vakna tills imorgon! Så jag hinner äta frukost innan jag ska till DOKTORN o spola örat. Tänkte mig iväg till garnaffären på Ringvägen o köpa en rundsticka (till ett linne jag ämnar ge mig på) samt lite rött garn så jag kan sno ihop en slipover. Intressant, va?

Nåja, vad vet jag - kanske det bara är Kurt som läser vad jag skriver?

NASS NASS hursomhelst!

3 kommentarer:

Frk Fleggman sa...

Sticka! Va kul, det var evigheter sen jag stickade. Då blev det en VÄLDIGT stor tröja som ingen i hela släkten kunde/ville ha. Inte ens min morbror som väger 120 kg och är 190 lång.

camilla Boquist sa...

Det är INTE bara Kurt som läser, har läst ALLT idag!
Du, varför köper du inte soplarvätska till öron på Apoteket och spolar själv? Det är mycket billigare. (B brukar göra så.)
Kram Camilla

Anonym sa...

Nä, det är helt säkert inte bara jag som läser dina bloggar, som jag tycker är helt suveräna! "Hon är så duktig så hon borde komma in vid en verkstad" som din gamla mormor - salig i åminnelse - brukade säga!

KURT