Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

08 januari 2006

Nu e ja nästan JÄTTETRÖTT i öronen efter allt raffel, men tänkte snart övergå till NÄSTA drama som börjar kl 21; DEEP IMPACT - HUVALIGEN! Har nåt svagt minne av att ha sett den förr; kanske att den är kass, men då har jag TVÅ filmer jag spelat in under dagen; I SJUNDE HIMLEN o TOY STORY 2! Båda har jag sett förut, men VÄL värda att spelas in o bevaras! Eftersom jag tidigare gått igenom mina inspelade videoband finns nu plenty att spela in på! Så jag har nåt att rensa bort NÄSTA år... Haha...

Hursomhaver så tänker jag sticka lite på den BLÅ tröjan. Hade tänkt lägga in en länk eller ett foto, men när jag gick in på k1's hemsida visar det sig att det kommer ett NYTT nummer i februari! : D Jag blir chokla, chokla... Den blå tröjan är jätteenkel; bara rätstickad, med 3/4 långa ärmar. (Jo, jag VET att det såklart är mycket roligare att få SE hur den ser ut, men eftersom det nu inte fanns någon bild på en på nätet o Sture* är lessen o Stures mamma inte är här så BLIR det ingen bild... Jag har förvisso en liten digitalkamera jag fått låna av Camilla, men jag misstänker att batterierna är slut)

Bla, bla, bla... idel tänkvärda tankar idag. Men roligt är det! Att skriva.

Vill oxå passa på att TACKA alla er som flitigt delar med er av era liv, såväl i ord som i bild. Själv tycker jag inte att jag HINNER! Jag lever enligt ketchup-principen; först kommer ingenting, sen ingenting, sen inget alls o sen kommer allt på en gång!

* Sture är Dottens kamera

1 kommentar:

camilla Boquist sa...

Låna!?
Den har du ju FÅTT. Men gåvan är ju inte komplett utan sladden... ska fixa... nångång...
Kram Camilla