Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

09 januari 2006

Nu e klockan ett

Dvs 0:01... Ska strax krypa ner i sängen.

DEEP IMPACT - bra film. Tror jag sett den tidigare. Intressant med katastroffilmer där inte alla klarar sig för en gångs skull; precis som i verkliga livet.

Fast jag undrar lite över längden på ÄRMEN jag håller på med; den verkar bli JÄTTELÅNG fast det bara ska vara 3/4 ärm... Längre än en vanlig! Typiskt I-landsproblem.

Nu ska jag gå o sova mig efter en trivsam dag.

KÄNGU

1 kommentar:

Kaffeflickan sa...

Men gud vad häftigt att vara med i en stick-förening!!! Det vill jag också!

Och vad tuff du är som faktiskt repar upp gammalt och stickar om. Själv lägger jag bara på hög och använder aldrig ifall jag blir missnöjd.

Fast jag tänker tanken att ändra med jämna mellanrum.

Jag blir så inspirerad av att läsa dig.