Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

29 januari 2006

På begäran

Du skall göra upp en lista på fem konstiga ovanor eller egenheter du har och sedan utmana fem andra bloggare att göra det samma och fortsätta kedjan. De skall även bifoga de här korta reglerna i sitt meddelande. Längst ner i det här inlägget finns en lista över vilka jag utmanar.

1 - Jag måste alltid spotta när jag spolar vatten

2 - Jag skriver med fingret i luften (eller i huvudet) ut texten på skyltar; första bokstaven, sista bokstaven o sen alla därimellan - o sedan BAKLÄNGES (ibland tränar jag mig på att avbryta mitt i; nuförtiden går det faktiskt, men när jag var liten var det helt OMÖJLIGT!)

3 - Jag sorterar allt som är möjligt i rgordning

4 - Jag samlar på boksTäveR

5 - Jag har målat 2 rum RANDIGA i 10 cm breda ränder; ritat, tejpat o sen målat 3 gånger. Jag har dessutom målat om mitt tidigare sovrum 35 gånger.

6 - (Plats för förslag från allmänheten)






Jag utmanar ALLA som vill hänga på trenden o göra en egen lista!

2 kommentarer:

Eline sa...

Way to go! :)
Det är roligt att läsa andras punkter, för jag har fått en "Ah men så gör ju jag också!" till nästan allas. :)
(Jag måste också spotta när jag spolar vatten)

camilla Boquist sa...

Suger på tummen, räcker det?
I övrigt är jag precis som alla andra. Tror jag.