Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

08 januari 2006

Söndags-trams

Nu har jag kommit fram till att ALLT bör stå i bloggen! Hittills har jag bara skrivit ROLIGA saker (förvisso en subjektiv åsikt) eller när jag varit glad, men även LESSNA Kängu vill ju finnas oxå!

Idag har jag återupptagit OPERATION RENSNING. Gick igenom klädskåp, bokhylla o funderar på att ÅNYO plocka isär stereobokhyllan för att komma åt en gavel (hyser en from förhoppning om att Dotten ska kunna hålla upp hyllorna med maskinerna på emedans jag själv byter ut gaveln mot en kortare).

Har också börjat lyssna på en ny bok I CIRKELNS MITT av DAN BROWN - RYSLIGT spännande!

O så har jag repat upp TVÅ alster minsann; en blå kofta o en rosa tröja. Det blir (förhoppningsvis) en blå tröja samt en rosa kofta istället. O fliströjan jag har på mig måste OVILLKORLIGEN kortas!

Äta är ointressant; bakade ett SUPERGOTT bröd häromdagen från KÄRLEK, OLIVER OCH TIMJAN av ANNA BERGENSTRÖM som jag fick av C. Hittade också ett recept på rågbröd som INTE måste knådas i 40 min för hand... Bara röra ihop o hälla i formen.

Nähä, nu har jag suttit länge nog vid datorn; såfort man sätter sig så går det 2 timmar bara att svara på mejl o läsa blog. O kolla om min DVD-box fortfarande är tillgänglig... Suger på karamellen om jag ska beställa eller inte.

Åter in mot cirkelns mitt...

2 kommentarer:

Kaffeflickan sa...

Jag har fått i Cirkelns mitt i julklapp. Ska snart börja på den. Måste bara läsa ut Elisabeth Georges senaste först.

camilla Boquist sa...

Den är JÄTTEBRA! Avundas dig som har den kvar, eller har du hunnit läsa ut den nu, kanske...
CAMILLA