Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

09 januari 2006

TEST

Nu ska vi se hur mycket man hinner skriva medans teet drar, dvs 4 minuter fast jag har visserligen lagt lite groddar på smörgåsen också så vi får dra av tid för det, kanske en 8 sekunder men annars så skriver jag så det springer under fingrarna o boken är VÄLDIGT spännande o jag tror nog att jag kommer att sitta klistrad framför stereon tills den är slut fast jag måste gå till farbror doktorn imorgon o SPOLA ÖRONEN värsta panchis-varningen o så ska jag tvätta imorgon - IGEN fast då får jag väl springa upp o ner; det är dessutom inte så mycket eftersom jag tvättade i fredags eftersom jag inte kunde tvätta i tisdags som jag brukar fast just nu har jag glömt varför o det blev hursomhelst TVÅ tvättdagar förra veckan eftersom vi fortfarande bara har EN maskin som funkar, den andra blir utbytt den 13e dvs nästa vecka nån gång o nu måste jag komma på nåt listigt att berätta om annars går ju experimentet åt pipan o det är inte --- NU ringde det!

Inga kommentarer: