Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

17 januari 2006

Trodde jag

att jag skulle få krypa i säng direkt... men så märkte jag att det läckte under handfatet i badrummet så det var bara att dra på sig gummihandskarna o göra rent avloppet. Vilket behövdes.

NU tror jag mig ha en rimlig chans att komma i säng däremot!

Liten summering av dagen:
  • det gick PLÄTTLÄTT att tvätta med 2 maskiner! Ritch-ratch-filiklart!
  • kollat klart på alla avsnitt i boxen; återstår att se dem som har kommentarer
  • sytt ihop tröjan
  • INTE kommit iväg till stickjuntan - hade ingen lust!
  • stickat DUKTIGT på rosa omlottkoftan; uppe ovanför ärmhålen på 1a framstycket
  • sytt ihop 1 framstycke på den andra koftan
  • börjat på en Håkan Nesser (minns dock inte namnet, men bra bok!)
  • Dotten har blivit faster! Åt Frank! (Jag har dock INTE blivit mormor)
Tja, det var väl allt för den här dagen...

På återseende!

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra jobbat!

Farbror Kurt