Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

24 februari 2006

Avbetning

Idag har jag betat av 3 saker på listan
  • stickat klart rosa muddar
  • strukit
  • sytt om överkast
Dessutom har jag bakat bröd; LINGONLIMPA. Suveränt gott! (Lägger in receptet för sig.) O så har jag hejat på Sverige o nu är vi uppe i TOLV medaljer! Ännu mer suveränt! Jag tycket att de har varit JÄTTEDUKTIGA o borde alla vara mycket stolta.

Funderar lite på om jag ska ta en tur ner på stan när brödet är klart; det är inte varje dag man hittar foder med sitt namn tryck på! Nja, inte Ming Ching alltså, men det andra - det där som står på körkortet.

Fast jag är mer intresserad av skedar. Hittade kinesiska soppskedar i en affär; helt vita i porslin som jag provätit med alldeles nyss. O kanske att jag åker ner o köper några till. Ska också lämna in min overlockmaskin, det bör inte glömmas. Eller så gör jag det på måndag. Det var nåt mer jag skulle komma ihåg... Nähä, har jag glömt.

Jag går nog ut en stund hursomhelst; NÅT ska väl handlas - frukt t ex.

1 kommentar:

MandarinFirefly sa...

Wow, vart hittade du dom vita skedarna, har letat så länge men det finns aldrig att hitta ..!!