Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

21 februari 2006

I did it - AGAIN!


Innan jag kryper ner till kudden så måste jag yvas en stund över min egen förträfflighet.

Idag höll jag på o pulade med mina sideposts o lyckades med bedriften att få samtliga att försvinna. Dessutom blev den resterande texten
JÄTTESTOR o det såg sålunda ut som värsta pensionistbloggen.

Men, skam den som ger sig. Efter ett träget letande, skrivande, kliande i huvudet så lyckades jag hitta felet! Jag hade helt enkelt lagt in en länk på 18 olika ställen där det inte ALLS skulle vara några!

Så nu känner jag mig RYSLIGT duktig!

Nån hockey blev det inte; Dotten o jag spanade på Vänner o virkade ivrigt på våra alster; hon på sin vita sjal o jag på min rosa poncho. Jag hittade just en rosa poncho i en affär idag o blev helt KÄR, fast den var väldigt akrylig (på fel sätt) så den fick inte följa med hem. Fast kanske att jag måste gå tillbaka imorgon o prova... Hehe...

Annars har dagen varit god. Hämtade Wanda i affären o efter det att jag beställde den för 99 kr så hade den gått upp till 269! Så jag gjorde helt klart ett kap genom att slå till vid rätt tillfälle. Ser VERKLIGEN fram emot att kolla på extramaterialet eftersom jag kan filmen rätt bra.

F ö har jag tvättat o tänkte göra en lakansmanöver på överkastet á la gamla tider, dvs dela det på mitten (där det är slitet) o sen sy ihop det igen fast längs ytterkanterna. Dessutom ska jag VÄNDA på det o det är allt bra härligt när man får uppleva sånt man bara hört talas om i verkligheten; det ÄR nämligen grönare på andra sidan!

1 kommentar:

Stickbloggen sa...

Tänk vad mycket man lär sig av att lösa sina problem när man experimenterar på burken, jag tycker det är roligt även om det krånglar ibland, och så duktig man känner sig när man lyckas:)

Blogga på!