Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

25 februari 2006

Rapport

Idag har jag
  • ätit frukost (ska plåta den nån morgon)
  • hejat på killarna i skidskyttet utan framgång
  • hejat på AKO med STOR framgång! Nåja, det var väl inte direkt MIN förtjänst att hon tog guld, men ändå - det är kul att vara med på ett hörn!
  • promenerat min runda som jag snart ska börja springa igen. Idag hade jag STEVE GIBBONS in öronen
  • klämt ett par skivor på ÄNGLAR o DEMONER
  • sorterat ut mina gamla almanackor o slängt en massa skräp jag skrivit
  • stickat på min ribb-kofta
  • börjat ÄNNU ett projekt (oj, nu kan jag ta fram kameran o fota!)
NÅT mer har jag väl ändå gjort känns det som...

Inga kommentarer: