Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

14 februari 2006

Tisdag = tvättdag

Idag har jag varit tvättant; manglat lakan o krusat örngottsband... Nåja, det sista var inte helt sant, men manglat har jag!

O bakat; lantbröd o Monicas ostscones som jag tänker ta ÄNNU en bit av med dagens första kopp te samt 1 avsnitt av Claudius medans jag väntar på att tvätten ska torka.
O så har jag gjort klart fram- (eller bakstycket) på den svarta tröjan. Den har hålmönster upp- o nertill som gör att tröjan går i vågor. Den blir nog väldigt bra, tror jag.

O så har jag varit o hämtat mitt PET! Från Ginza:
  • Frequency - en annan höjdarfilm
  • Creedence Clearwater Revival
  • CD till Dott m musik från Notting Hill/4 Bröllop/Bridget Jones
Så nu tänkte jag ta o vila en stund, axeln börjar tycka att det nog får räcka ett tag. Jag har faktiskt inte haft ont på 2 dar! Så jag känner mig rätt hoppfull därvidlag.

KRAM till er alla hjärtliga människor!

3 kommentarer:

Anonym sa...

STUDSEN TILLBAKA!!!

Kurt

Stickbloggen sa...

Visst är de oemotståndligt supergoda!

( sconesen alltså )

camilla Boquist sa...

Alla HJÄRTAN till dig också!