Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

23 februari 2006

Torsdags HÅHÅ JAJA...

Om man ska sammanfatta vad som händer så är det nog med ett HÅHÅ JAJA, med eller utan pepparkaka.

Jag har varit o blivit stucken o tänkte mig att sitta i fåtöljen o klämma några pitel ur DEN MISSTÄNKTE, men jag känner mig rastlös. Vill helst göra ALLT som står på listan (o när jag nu ändå är i farten så kan jag väl passa på att lista alltihopa):
  • bära ner i källaren
  • städa undan högen i vardagsrummet
  • stryka
  • sticka ett par sockor till
  • köpa garn till dessa
  • sätta på mig ansikte
  • sy om överkast
  • sy nytt överdrag till fåtöljen
  • sy förhänge till hylla i köket, pallen + tvättmaskinen i badrummet
  • måla om skåpet
  • städa ur garderoberna
  • göra nåt åt högen i datarummet
  • sy långa tabletter till mitt bord
  • sticka klart rosa muddar
Tja, det var väl det mesta - o klockan är redan 12!

Inga kommentarer: