Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

24 mars 2006

5 timmar!

Det blev ungefär som jag tänkt; jag köpte
  • nåt jag hade tänkt köpa (Sex and the City-DVD)
  • nåt jag funderat på att köpa (handdukar)
  • nåt jag INTE tänkt köpa (trekkingskor)
Jag har precis varit o bytt en av handdukarna o lämnat till baka DVD:erna. 5 timmar var de i min ägo.

O skorna... Hm... Om jag virkar nya skosnören till de gamla så håller de nog ett år till.

Jag är sådär; måste hem o PROVA. SATC visade sig vara BETYDLIGT billigare på nätet om man köper hela boxen så det löste jag genialt.

Nu ska jag lägga upp fötterna (igen) o prova LEMON CURD som jag svängde ihop mellan shopping #1 o #2. Sen blir det nog ARMAGEDDON ikväll; Dotten skulle ut o äta med några arbetskamrater så jag blir med mig själv. O stickningen.

Imorgon skall det bakas CHEESECAKE, fast annars tror jag nog det mesta är klart inför kalaset. Idag har jag städat o tvättat golven så nu kan gästerna invadera o skita ner. Välkomna!

2 kommentarer:

Ellis sa...

Är det inte bra knepigt att man städar och gör så rent och fint bara för att folk sedan ska komma och lorta ner igen. =)

katarinaw sa...

Åhå, skulle vara kul att se hur det går med stickningen... ;)