Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

29 mars 2006

F ö

... så har jag lämnat tillbaka skorna o köpt mudd, fast jag glömde att jag behöver ett blixtlås oxå, så nån jacka blir det inte att sätta saxen till.

Om 7 minuter är inspelningen klar; då blir det Meggie + Father Ralph = SANT i 2 timmar. Bitte nicht gestören!

Att ha vikarie är alltid intressant; min var JÄTTEBRA! Hon bände o drog i armen, fast varsamt - en bra tillitsövning att lämna bort en ömmande led i händerna på någon annan. Så nu har jag fått ÄNDÅ fler övningar.

Tror jag ska ha nåt varmt mjölkigt att dricka; Indianchoklad månne? Har faktiskt lite vipsgrädde kvar sedan kalaset som nog är ätbar fortfarande. Nån tröst måste man ju ha när det ska gråtas både på o utanför skärmen. Buhu...

Det är så TRAGISKT när de inte får varandra, fast om jag minns rätt så... fast du kanske håller på o tittar o då ska jag inte förstöra nöjet för dig. Hittills har de ju inte fått ihop det, det är väl ändå inte att säga för mycket.

Jag funderar mycket på varför, meningar o annat djuplodat - what's the point helt enkelt. O om man bara orkar stå kvar så brukar det klarna till emellanåt o åtminstone NÅN liten insikt når ner genom molntäcket. Fast det är ju inte direkt några upptäckter man får Nobelpris i Filosofi för... Men ändå! Bättre än ingen kaka alls!

OJ! Nu är det dags!

AJÖ! :)

Inga kommentarer: