Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

24 mars 2006

Haha!

You Are Miss Piggy

A total princess and diva, you're totally in charge - even if people don't know it.
You want to be loved, adored, and worshiped. And you won't settle for anything less.
You're going to be a total star, and you won't let any of the "little people" get in your way.
Just remember, piggy, never eat more than you can lift!

2 kommentarer:

Frk Fleggman sa...

Själv blev jag Fozzie. Jag är rätt nöjd med det...

Elisabet sa...

Ja, eftersom jag knappt har tittat på mupparna, är det väl ingen idé att gör testen.
Jag får inbilla mig att resultatet blir helt enastående, ja, skulle ha blivit, vill säga.