Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

28 mars 2006

Håhå jaja...

En ständigt återkommande rubrik, men den funkar ofta ihop med hur det känns. Sådär "tja-det-går-väl-ändå" eller nåt i den stilen.

Idag är det tvättstuga o beställningsfunderingar. Har klämt på SATC i flera dagar o dessutom har Ginza rea, men det känns inge KUL att beställa nåt så jag avvaktar istället.

Ingenting känns särskilt kul idag. Vill mest krypa upp i sängen o glo på TV fast jag har ingen lust till det heller. Klämde dock 4 avsnitt av inspelade Törnfåglarna igår; minns ni den? När den visades första gången, typ 1983, så tittade drygt FYRA miljoner på den! Svenskar! Undras om det inte nånstans finns nåt skojjig lista över mest betittade program, säkert hos SVT.

Kl 12 ska jag titta på reprisen av Bajsspionen - jo, det HETER faktiskt så! En naturfilm om elefanter. De har gömt en kamera inuti en låtsas-elefant-bajkorv så de kunnat filma riktigt NÄRA. Såg slutet på första visningen o vill se hela. Det blir lagom till te+mack-dags. 11-kaffe fast te o kl 12 istället. 12-te.

1 kommentar:

Ellis sa...

12-te låter hur mysigt som helst. Jag tror jag tittar över kl 12 idag. ;)