Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

26 mars 2006

KALAS!

Dotten tog bättre bilder med sin kamera, men här är ett litet smakprov!

Barnen o jag ställde i ordning imorse o det blev mest fniss o trams, men FINT blev det! Dotten o jag hann dessutom klämma en GILMORE GIRLS till frukost.

Synnerligen lyckat kalas; maken till
kakdisplay har väl sällan skådats. Där fanns



  • nybakta australiska scones
  • lemon curd
  • ost o skinka
  • philadelphiaost
  • minisemlor
  • hallon + chokladmuffins
  • citronbizcochitos
  • korintkakor
  • chokladsnittar
  • makroner
  • citroncheesecake
I slutet av kalaset fick jag ett jordat uttag ordnat till datorn! Najs. Pappis var snäll o borrade o skruvade till det. Tack!

Nu när lugnet har lagt sig ska jag ta mig en kopp te, en scone o ÄNTLIGEN läsa DN!

Ack ja, det var ett kalas att minnas!

Nu undrar jag mest hur jag ska kunna vänta på NÄSTA GG-avsnitt; Dotten kommer inte tillbaka förrän tidigast TISDAG! Man kanske skulle slänga iväg en SATC-beställning... Hm...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ett fantastiskt fint kalas var det! Vilken bakverksorgie!
Tack! Tack!! Tack!!!

Mu of fas

Ellis sa...

Å milda makter vad GÖTT! =)

in-a-spacesuit sa...

Åh. :) Maila gärna bilder på festprissarna.

Hälsn Long time no see

katarinaw sa...

Oj, vad smarrigt det där såg ut! Mums!