Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

30 mars 2006

Klagolåt

Nu har jag mejlat till Megastore o förtalt om min belägenhet. Även om jag anser att jag bara har mig själv att skylla (o mycket väl begriper varför det blev som det blev) så är det ju OXÅ så att de inte har hållt vad de lovar o det vill jag att de ska veta. Jag tycker jag fick till det ganska bra:

DISAPPOINTED

Jag kan inte annat än hålla med Kevin Kline som Otto då han öppnar kassaskåpet i "A fish called Wanda" - DISAPPOINTED!


Jag la in följande order igår FÖRE klockan 16: Ordernummer xxxxxxx
Efter att ha pratat med en mycket trevlig man på Kundtjänst blev jag lovad leverans av lagervaran (SATC) som idag emedan EVEREST skulle komma senare.

Jag övervägde LÄNGE om jag skulle beställa hos er eller hos Discshop, där jag tidigare gjort ett flertal beställningar som samtliga dykt upp dagen efter, precis som utlovat. (Ni anar vart jag är på väg, va?) Emellertid så låg ni 100 kr lägre än Discshop o jag tänkte att "hundra kronor är ju alltid hundra kronor" o valde därför er.

Det kom INGEN box idag. Skittrist.

Det går såklart bra att skylla på posten, att de ibland tar längre tid på sig bla bla bla... Fast för min del spelar det faktiskt ingen roll VARFÖR den inte kom. Slutsatsen är ändå att den inte gjorde det, till skillnad från Discshops leveranser.

Jag har BARA mig själv att skylla, men särskilt kul är det ju inte o det här gör ju att jag känner mig tveksam inför att beställa från er igen - ni håller inte vad ni lovar.

Nåja, det kunde varit värre. Men kul är det inte.

Besvikna hälsningar
X X

Kundnr xxxxxxx