Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

30 mars 2006

Telefonförsäljare 2

Fick följande tips från Erika - TACKAR!

Min man säger alltid: "Jag har inte tid nu men om jag får ditt hemnummer så kan jag ringa upp sen."
Försäljaren: "Men det kan jag inte ge dig".
Mannen: "Nähä, så du gillar inte när okända människor ringer och terroriserar på helger och kvällar? Konstigt, det gör inte jag heller."

1 kommentar:

camilla Boquist sa...

Man kan ju också sätta upp sig på "nix-listan" (http://www.nix.nu/) så slipper man 99% av alla telefonförsäljarsamtal.
Men, då får man å andra sidan inte nöjet att driva med dem eller träna sig i att snabbt komma på bra kommenaterer som sätter dem ur spel. Bra att kunna i alla möjliga lägen.

Jag har inte satt upp mig på listan. Är för nyfiken för det. Har heller ingen lapp på min brevlåda där det står "Ingen reklam, tack!". (Funderar faktiskt på att sätta upp en "Gärna reklam, tack!" eller är det att utmana ödet...?)