Upplösning

Klicka på en bild och alla bilderna i inlägget kommer upp i högre upplösning
Click any picture and all the pictures in that post will appear in a higher resolution

26 april 2006

Onsdag

Dags att återvänta till landet efter ett par dagar i staden. Fast jag hittar hela tiden fler saker som måste åtgärdas innan jag åker. Kanske att Dotten kan tömma papperskorgen i badrummet, fast jag VILL göra det innan jag far. Man får ta det som det kommer, en sak i taget.

Elisabet brukar lägga ut tjusiga fönster, jag ska väl inte vara sämre - här kommer en stilig entré:

Jag har ÄNTLIGEN kommit på hur man flyttar runt bilderna; av nån anledning så går det inte att "dra" bilderna på min dator - däremot kan man gå in på "Edit Html" o flytta bildbeskrivningen! Listigt, va?

Nu ska jag packa klart o gå ut o köpa en munkjacka jag var o klämde på igår - om den finns kvar, alltså.